keskiviikkona, marraskuuta 6

Henkimaailman huiskeessa ja hoidossa :)

On hienoa tuntea,että henkimaailma kulkee mukana,ne tutut "olennot",henget,rakkaasi joita olet tuntenut täällä maan päällä jne...

Näin tässä taannoin jännän unen.Tietenkään en muista varsinaisesti unesta mitään,mutta minulle sanottiin englannin kielellä lause,jonka sisältö oli jotain hyvin merkittävää,kuitenkin,jopa itsestään selvää.Lauseen ydin oli eräs sana,jota tankkasin unessani,jotta muistaisin sen,,mutta ei,unohdus vei sen mukanaan.Samoin vei mukanaan tarkan tarkoituksen siltä lauseelta,mutta sisältö tarkoitti jotain sellaista,että muutos on tulossa aivan kulman takaa,sellainen "herääminen" oikein,jotain mullistavaa minun elämääni.Tämä tuotiin suurella rakkaudella j annettiin koko henkimaailman tuki tämän asian sisäistämiseen.

Sittemmin huomasin että kirjoitustapani,siis sanavalinnat ovat muuttuneet.
Nytkin meinasin kirjoittaa "mie huomasin",siis huomasin että samankuuloinen puhe/kirjoitustyyli puskee läpi,kuin minun mummollani oli.Ja joka kerran kun alan kirjoittaa niin,tunnen hänet ja hän hymyilee niin tyytyväisenä koska tunnistin hänet.

Kutsuinkin mummoani aivan vartavasten tässä muutamia aikoja sitten.Mummo on ollut aina minun neuvonantajani,niin eläessään täällä ja hoitaessaan minua,vielä teini-iässäkin minun luotettuni.On hypättävä usein yksi sukupolvi yli,eli se oma äiti/vanhemmat,jotta löytää rennon tavan luottaa aikuisiin.

Tähän asiaan,jota varten häntä kutsuin,hän antoikin minulle neuvon.Minun reaktioni oli vähän että höh,koska itse luulin että tilanteessa olisi ehkä pitänyt toimia toisin,kumminkin.Kuitenkin luottamus jota tunnen henkimaailmasta tuleviin viesteihin,vakuutti minut.Tässä kohtaa on ihan pakko tietenkin mainita ja muistuttaa,että henkimailmasta yhteydenotto voi myös olla epäpuhdas.Jos välittäjähenkilö on altistunut/ elää matalissa energioissa ja värähteissä,tai hänen elämässään on sellaisia tekijöitä jotka vetävät puoleensa alempia henkiä,jotka mielellään kertovat tavalla tai toisella puutaheinää,usein ihmistä imarrellen.
No,omat linjani ovat puhtaat,ja mikäli tunnen että olen liian "heikossa hapessa",en edes ala yhteyksiin.Toisaalta herkkä tulkitsija (minäkin) tunnistaa tulijan energioista,ja vaikka olisi hiukan väsähtänytkin,voi päästää tulijan eetteriin,sillä henkimaailmasta tulee hänen mukana niin paljon valoa ja hyvää voimaannuttavaa energiaa,että itsellekin käynyt joskus niin,että olen jo nukkumaan käymässä,mutta virkistynkin niin paljon yhteydestä,että nousen,ja alan vaikkapa kirjoittaa.Tälläkin on siinä kohtaa suuri tarkoitus.

Joten,olen siis ollut mummon kanssa jutuilla.Olen piristynyt,päätösten teko on helpottunut huikeasti,mikä on yleensä minulle aika mutkikasta.Mummon muisto sinällään hänen maanpäällisestä elämästään,alkaa olla jo hiukan haalistunut,siitä on kuitenkin 18 vuotta kun tapasin mummon fyysisesti viimeksi.Joten en nyt muista millainen päätösten tekijä mummoni oli,mutta sen muistan että hän "innosti" minua tekemään päätöksiä elämässäni,eli auttoi,tavallaan hiukan tuuppasi jos en osannut.Ja se hiljainen hyväksyntä jota häneltä sain,oli parasta tukea mitä ikinä ajatella saattaa.
Mummoni on edelleen neuvonantajani

Uneni,mummo,ja tapahtumat näiden asioiden jälkeen.
Voi miten hyvissä käsissä olenkaan ollut!
Moni asia tässä viime aikoina(viikkoina) on tuntunut sille,kuin palapelin palaset vain napsahtelisivat paikoilleen,muodostaen sen kuvan,jota en kyllä vielä tiedä mikä siitä tulee,mutta se kuva on tulevaisuuteni.

Selvänäkijöiltä usein halutaan kuulla tulevaa.
Jotkut haluavat edelleen sanoa "ennustaja"
Mie aina sanon,etten ole ennustaja.Se kuulostaa miun korviin puoskaroinnille.
Mie oon henkimaailman tulkki.Kerron asioista,joita he haluavat meidän kuulevan,en semmoisista mitä asiakas haluaa välttämättä kuulla.Ne saattaa tuntua yhdentekeville asiakkaasta,juuri nyt,mutta aueta ja saada merkitystä myöhemmin.
Haluaisin aina saada sen ymmärryksen syntymään,kysyjän ja henkimaailman välille,mutta joskus odotukset ovat liian kovat.
Aina ei sallita kertoa kuin osa.
Minusta tämä on yksi merkki siitä,mistä lähteestä viesti tulee.Hyvä ja totuudellinen henkimaailma ei kerro kysyjälle häntä haittaavia asioita,vain häntä auttavia.Se ei paljasta kaikkea elämästä,sillä mitä jäisi jäljelle?
Valmiit odotukset huomisesta,jos se olisi kerrottuna valmiiksi.
Keskustelen sitten jälkeenpäin kysyjän kanssa,jos jäi mielen päälle,miksei hänelle vastattu- ainakaan niin selkeästi kuin olisi toivottu :)

(tähän väliin kirjoitan jo valmiiksi PS. eli aihe josta olisi voinut tässäkin kappaleessa puhua,eli alkuperämme.Mistä olemme kotoisin?Itselleni on auennut - olen ollut vasta hiljattain oikeasti valmis tälle tiedolle- asioita avaruudesta ja muilta planeetoilta/tähdiltä.Mutta näistä sitten ehkä ensi kerralla)

Nyt toivotan juuri Sinulle,joka luit tämän tekstin,levollisuutta.
Henkäise sisään,puhalla ulos,ja tunne kuinka sydämen alueesi rentoutuu,ja siellä alkaa pulputa puhdasta kaunista rakastavaa ja hoitavaa energiaa niin sinulle itsellesi,kuin jollekin lähimmäiselle,kuka sitä tarvii.

 Rakkaus on tärkein kierrätettävä asia 



.With all my Love and Compassion.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti