torstaina, tammikuuta 20

Yö on tehokasta työaikaa!

Taas huomaan kellon kiitävän luvattomalla vauhdilla eteenpäin,mutta ilta ja yö,ne ovat minun työaikaani,minun aikaani.Kuunnella itseäni.Valitettavasti aamu ei anna armoa :D

Halusin nyt kuitenkin avata tämän blogi-osionkin.Kirjoitin pari sivua tarinaa.Asioista esitän erilaisia vuosilukuja,mutta niiden täsmäämättömyys ei johdu siitä,etten tietäisi oikeaa,vaan siitä,että on vaikeaa sanoa,mikä oli juuri SE merkityksellinen asia,koska kaikki asiat ovat olleet merkityksellisiä!Kaikki asiat ovat merkityksellisiä,kaikkineen!

Mietin jo jonkin aikaa erottavani henkilökohtaisesta blogistani tämän "työblogin",mutta rajaus on vaikeaa,sillä elämäni ON henkimaailman kanssa elämistä,joka päivä,enemmän taikka vähemmän aktiivisesti.Olen sujuvasti tunkenut arkikerronnan väliin materiaalia,joka on alkanut pursua näppäimistön kautta ulos.Voisiko sitä sanoa inspiraatiokirjoitukseksi?
Joskus ihmettelen itsekkin,miten ne kaikki asiat ja sanat asettuvatkaan niin fiksusti esiin.Uskon että saan apua,aika paljonkin.

Nuorena kirjoitin paljon runoja,sitten tarinoita,nyt vain...kirjoitan.
Se kaikki lähtee sydämestä,ja tulee rehellisenä ulos,minkä haluan antaa.

Laitoin pystyyn Toivon Tähden Facebookiin 5.12.2010.Aivan untuvikko kaikkineen siis vielä.Toiveeni on tavoittaa ihmisiä,jotka "tarvivat" minua!
Olen matalankynnyksen lähettiläs tässä asiassa.
Ja ne ketkä minut tuntee,tietävät,etten ole lainkaan pelottava,vaikka vakavuus hämmästyttää minua itseänikin toisinaan,ja huvittaakin se.Olen niin monisärmäinen,mutta niin "jokapoika".
Toivon että tästä tulee myös matalempi kynnys kommentoida asioihin joita kirjoitan.
Paremmalla ajalla varmaan kopioin tekstejäni toisaalta,jos se tuntuu olennaiselle.

Taivaan isän siunausta ja hyvää yötä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti