keskiviikkona, heinäkuuta 13

Ihania asioita alkaa tapahtumaan

näin minulle luvattiin Metatronin viestissä muutamia päiviä sitten.
(Valkoisen liekin voima,Enkeliviesti http://valkoisenliekinvoima.fi/page/enkeliviestit )
Kappas. Kannattaa uskoa.
Sydän täynnä iloa,ja tuntuu että se Ilo vain lisää iloa ja onnea,ja niinhän se tekee,koska se houkuttelee sitä vain lisää.

Mille tuntuu kun sydän laulaa????
Oletko koskaan miettinyt.
Kun se näkee jotain kauan kaivattua,jotain kauan etsittyä, ja kehosi tuskin pysyy nahoissaan, niin lujaa kaikki värähtelee.

Moni maallinen asia tuntuu nyt potkivan päähänkin, mutta sitten nämä tietyt asiat, ne kauan kaivatut,kauan pyydetyt... olen aivan sanaton!!!!!!!!!!!!

Nyt on kaivettava esiin uskallus ja rohkeus, tehdä iso hyppy tuntemattomaan, ottaen mukaan tämän luottamuksen. Tässä samalla kun kirjoitan tätä,minulle sanotaan " mikäs hätä meillä siellä olisi" "rauha. koti"

Sanojakin on hyvin härkeä palanen tulevaisuudessani, ollut jo kauan. Hän ohjaa jo, ihan niinkuin aiemmatkin, järkyttävällä viisaudella kuuluu se puhe. Hän on tuomassa minulle sitä palasta, jota olisin tarvinut jo aikaa sitten, jämäkkyyttä. Hän on jämäkkä soturi, jolla on uskomattoman kaunis ja lämmin sydän, vaikka olemuksensa saattaa olla hätkähdyttäväkin.
Kuinka kuva hänen sielustaan ja olemuksestaan yhdistyvät fyysiseen kehoon?
Hymy huulilla odotan, naurahtelen mielessäni, se tuntuu nyt niin huvittavalle.

Pyydetään siis Rohkeutta tulemaan läsnä.
Annetaan naru,sidotaan jalkaan,heitetään alas,ja huomaa että ei käynyt mitenkään,pahasti ainakaan.
Ulkopuoliset moittivat ,mutta sinähän lupasit,ettet elä kuin itsellesi,et välitä muiden puheista.
Sinua ei olla ymmärretty ennenkään, miten se nyt muuttuisi?
Samat ihmiset, sama rajoittunut näkökyky.
Nosta leuka pystyyn ja hymyile.
Luota.Hyvän tähden,luota kun minä niin sanon!
Uskoithan äskenkin?

Kiitos kiitos, minä lopetan tältä illallata, on säästettävä voimia.
On tärkeä tehtävä minulla.

Blessings with Light and Love



With all my Love and Compassion, Ajna ∞

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti